جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه / آیت الله دری نجف آبادی گفت: امروز نیز با رفع برخی نواقص و ارتقای صنایع و فناوری‌ها می‌توان بهره‌وری را افزایش داد و همچنین می‌توان راندمان کاری و کیفیت را ارتقا داد، در حالی که هزینه‌ها کاهش یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، دست اندرکاران موکب شهدای خدمت و صنعت با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران موکب شهدای خدمت و صنعت، اظهار داشت: حمله گروه تروریستی داعش به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در استان غور منطقه دایکندی که باعث شهادت ۱۴ تن و زخمی شدن ۵ تن شد و همچنین جنایات نسل کشی رژیم جلاد صهیونیستی و قتل عام اقشار مختلف مردم فلسطین را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در زمان حکومت طاغوت و پهلوی، منافع نفتی ایران را استعمار جهانی غارت می‌کرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع نفتی به کشور تخصیص داده شد و دست اجانب قطع گردید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز نیز با رفع برخی نواقص و ارتقای صنایع و فناوری‌ها می‌توان بهره‌وری را افزایش داد و همچنین می‌توان راندمان کاری و کیفیت را ارتقا داد، در حالی که هزینه‌ها کاهش یابند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha